شلوغی اتوبوس ها، گره ای که با بازگشایی مدارس کورتر می گردد، اضافه شدن 30 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل

به گزارش دوست داشتنی ها، با بازگشایی مدارس در خراسان جنوبی، این روز ها شهروندان بیرجندی از ظرفیت محدود اتوبوس های درون شهری و شلوغی آن ها گلایه دارند.

شلوغی اتوبوس ها، گره ای که با بازگشایی مدارس کورتر می گردد، اضافه شدن 30 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل

به گزارش خبرنگاران از بیرجند، یکی از شهروندان بیرجندی در گلایه ای، از شلوغی اتوبوس های درون شهری ابراز نارضایتی کرد و گفت: در ساعات ابتدایی صبح و در ساعات پایانی کار مدارس، راستا ها بسیار شلوغ است و اگر مجبور نباشیم جرأت سوار شدن اتوبوس را نداریم.

یکی از ساکنان خیابان غفاری بیرجند نیز به خبرنگار ما گفت: تعداد سرویس های این خیابان و برخی خط های دیگر شهر کم است و همین امر باعث می گردد که تعداد مسافران زیاد گردد و در اتوبوس ها جای سوزن انداختن نباشد.

بیشتر بخوانید

  • مدیران مدارس با رانندگان بدون کارت واکسن قرارداد نبندند/ افزایش 20 تا 35 درصدی هزینه سرویس مدارس

یکی دیگر از مسافران که از انتظار طولانی برای آمدن اتوبوس گلایه مند بود، مطرح نمود: 40دقیقه ای می گردد که منتظر آمدن اتوبوس هستم و هرچه سرک می کشم خبری از اتوبوس نیست.

افزایش ظرفیت ناوگان از اول آذر

نینوایی جانشین رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: از اول آذر ماه 30 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی بیرجند اضافه می گردد.

او اضافه نمود: از زمان شیوع ویروس کرونا، شاهد کاهش محسوس تردد مردم در سطح شهر بودیم که این امر باعث شد از مقدار مسافرت های درون شهری و استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان به مقدار چشمگیری کاسته گردد.

نینوایی بیان نمود: درحال حاضر و با توجه به بازگشایی مدارس از اول آذر ماه، تعداد اتوبوس ها تقویت و بعلاوه نظم خاصی به ساعت تردد اتوبوس ها داده خواهد شد تا شهروندان به راحتی بتوانند در راستا ها تردد داشته باشند.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1144

به "شلوغی اتوبوس ها، گره ای که با بازگشایی مدارس کورتر می گردد، اضافه شدن 30 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شلوغی اتوبوس ها، گره ای که با بازگشایی مدارس کورتر می گردد، اضافه شدن 30 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید