سهمیه سوخت بنزین خودروها واریز شد؛ سقف ذخیره بنزین تغییر کرد؟

به گزارش دوست داشتنی ها، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت کارت سوخت تمام خودرو ها ساعت صفر یکم مرداد ماه شارژ شد.

سهمیه سوخت بنزین خودروها واریز شد؛ سقف ذخیره بنزین تغییر کرد؟

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

فاطمه کاهی در تبادل نظر با ایسنا، با بیان اینکه کارت سوخت افراد اول هر ماه شارژ می گردد، اظهار کرد: این ماه نیز طبق روال، بامداد کارت سوخت تمام وسائل نقلیه شارژ می گردد.

سقف ذخیره بنزین چقدر است؟

سخنگوی شرکت ملی پخش سقف ذخیره بنزین در کارت سوخت را 540 لیتر اعلام و تاکید نمود: سقف در نظر گرفته شده برای ذخیره بنزین 9 ماه است که این ماه موعد آن فرا می رسد.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی شرح داد: برای خودرو های شخصی سواری، سهمیه بنزین به شرط عبور نکردن از 540 لیتر در کارت ذخیره می گردد و قابل انتقال به ماه های بعد است؛ بدین معنا که سهمیه 60 لیتری ماهانه بنزین افراد در صورت عدم استفاده به صورت اتوماتیک به ماه بعد منتقل می گردد.

کاهی همچنین گفت: پس از 9 ماه، مازاد 540 لیتر به کارت سوخت شخصی افراد اضافه نمی گردد؛ بدین معنا که پس از این ماه، بیش از 540 لیتر در کارت سوخت افراد ذخیره نخواهد شد. به عبارت دیگر اگر فردی در طول این 9 ماه مثلا 30 لیتر از سهمیه خود استفاده کند، در ماه دهم، سهمیه 60 لیتر به او تعلق نخواهد گرفت، بلکه این عدد به 30 لیتر می رسد.

وی اضافه نمود: ممکن است فردی تا سرانجام ماه دهم از سهمیه سوخت موجود در کارت سوخت شخصی خود استفاده نکند که در این شرایط ذخیره کارت وی همان 540 لیتر باقی می ماند و موجودی کارت او افزایش پیدا نمی کند.

از بامداد روز آدینه 24 آبان که بنزین سهمیه بندی شد، قیمت بنزین معمولی سهمیه ای (ماهانه 60 لیتر برای خودرو های شخصی) از قرار هر لیتر 1500 تومان، قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه ای از قرار هر لیتر 3000 تومان و قیمت بنزین سوپر نیز از قرار هر لیتر 3500 تومان معین شد.

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 254

به "سهمیه سوخت بنزین خودروها واریز شد؛ سقف ذخیره بنزین تغییر کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهمیه سوخت بنزین خودروها واریز شد؛ سقف ذخیره بنزین تغییر کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید