زور استقلال و ساپینتو به یک بازیکن نرسید ، ترس آبی ها از خروج یک آبی پوش!

به گزارش دوست داشتنی ها، استقلال به جز سیاوش یزدانی از آمانوف هافبک ازبک هم خواست برای فسخ قرارداد خود و ملحق شدن به یک تیم نو به باشگاه مراجعه کند.

زور استقلال و ساپینتو به یک بازیکن نرسید ، ترس آبی ها از خروج یک آبی پوش!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، ریکاردو ساپینتو از ابتدای فصل هم نشان داد که اعتقاد خاصی به این هافبک ازبک ندارد و در بیشتر بازی ها آمانوف حتی در فهرست 18 نفره تیم هم قرار نمی گیرد که نمونه اش در بازی با ملوان بود که روز گذشته برگزار گردید. این هافبک ازبک حتی در روزهایی که استقلال به خاطر مصدومیت ها و محرومیت ها با کمبود بازیکن روبرو بود، باز هم شانس بازی به دست نیاورد.

گفته می گردد آمانوف یکی از بازیکنانی بود که باشگاه به توصیه سرمربی تیم می خواست قرارداد او را فسخ کند تا به جای او یک بازیکن نو بخدمت بگیرد اما این بازیکن گفت، راضی به فسخ قرارداد خود نیست و در نهایت در اردوی تیم آبی باقی ماند. از آنجایی که آمانوف یک بازیکن خارجی بشمار می رود، فسخ قرارداد او بی بهانه می توانست، با شکایت به فیفا مسائل نوی را برای باشگاه استقلال درست کند. از اینرو باشگاه در نهایت به این نتیجه رسید که این بازیکن را در ترکیب حفظ کند. به نظر می رسد در ابتدای فصل آینده یکی از بازیکنانی که از فهرست استقلال خارج می گردد، آمانوف باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 بهمن 1401 بروزرسانی: 10 بهمن 1401 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1444

به "زور استقلال و ساپینتو به یک بازیکن نرسید ، ترس آبی ها از خروج یک آبی پوش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زور استقلال و ساپینتو به یک بازیکن نرسید ، ترس آبی ها از خروج یک آبی پوش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید