روستای دیدنی کمرد و آشنایی با چشم اندازهای زیبای این منطقه

به گزارش دوست داشتنی ها، روستای کمرد یکی از روستاهای پر جاذبه در اطراف تهران است این روستا دارای چشم انداز ها بسیار زیبا و شگفت انگیزی می باشد و می تواند مورد توجه گردشگران زیادی باشد این روستای ییلاقی منطقه مناسبی برای گشت و گزارهای خانوادگی است و شما می توانید آخر هفته ای خوبی را کنار عزیزان در این روستا تجربه کنید. این روستا در فاصله 20 کیلومتری از تهران واقع شده است و با وجود جاذبه های فراوان خود می تواند منطقه مناسبی برای تفریحات شما باشد افرادی که قصد دارند تا از جاذبه های اطراف تهران بازدید کنند بهتر است تا سری به این منطقه بزنند و از جاذبه های آن بازدید کنند. شما در این مقاله می توانید با جاذبه های دیدنی بیشتری از این روستا آشنا شوید و اطلاعات گردشگری مهمی را درباره آن کسب کنید زیرا این منطقه ییلاقی می تواند مورد توجه گردشگران زیادی واقع شده شود و از جذابیت های زیادی برای آنان برخوردار باشد.

روستای دیدنی کمرد و آشنایی با چشم اندازهای زیبای این منطقه

روستای دیدنی کمرد را بشناسید:

جاذبه های این روستا در فصل های مختلفی از سال دارای زیبایی است این روستا می تواند یک منطقه ییلاقی مناسب و خوش آب و هوا در اطراف تهران باشد که در آخر هفته می تواند گردشگران زیادی را به خود جذب کنند و محل مناسبی برای استراحت و تفریح باشد. چشم اندازهای این روستا در فصل های مختلفی از سال دیدنیی است خیلی از گردشگران و ماجراجویان دوست دارند تا تجربه سفر به این منطقه را داشته باشند و سفر خود را با وجود فصل پاییز خاطره انگیزتر کنند. همچنین سفر به اینگونه از منطقه ها در فصل های بهار و زمستان نیز می تواند با تجربیات ویژه ای همراه باشد و توصیه می کنیم تا در این فصل ها نیز از چشم اندازهای آن دیدن کنید.

در این روستا چه تفریحاتی وجود دارد؟

تفریحات ویژه ای که در این روستا وجود دارد موجب می شود تا افراد زیادی از اطراف تهران به این منطقه ها سفر کنند روستای کمرد دارای امکانات تفریحی زیادی است و می تواند برای شما علاقه مندان جای مناسبی باشد این روستا وسعت زیادی دارد و مساحت آن بالغ بر 500 هکتار است جمعیت این منطقه 1600 نفر است و شما با سفر به این روستا می توانید از چشم اندازهای ویژه ای بازدید کنید.

جاذبه های دیدنی روستا:

این روستا دارای جاذبه های بسیار زیبایی است و به علت طبیعت بکر و بی نظیر خود مورد توجه قرار می گیرد از جمله مهم ترین دیدنی های این روستا می توان به غارهایی اشاره کرد که در اطراف آن واقع شده اند این غار دارای بخش های بزرگ و کوچک است و می تواند مقصد مناسبی برای گردشگران باشد افرادی که احساس کنجکاوی دارند می توانند با سفر به این روستا از زیبایی های بیشتری دیدن کنند. رمز و رازهایی که رد طبیعت این منطقه نهفته است هر فردی را مشتاق ماجراجویی می کند و موجب می شود تا شما تجربیات ویژه ای را از این منطقه ها داشته باشید.

با آبشار کمرد آشنا شوید!

این آبشار یکی از مهم ترین دیدنی های روستا است آبشاری مرتفع که راستا 10 دقیقه ای را باید برای رسیدن به آن طی کنید این راستا پوشیده از درختان است گونه هایی از درختان چنار و زرشک کوهی و نارون ها موجب می شوند تا طبیعت این منطقه ویژه تر باشد با رسیدن به این آبشار می توانید صخره ای مرتفع را مشاهده کنید که بسیار بزرگ است این صخره پوشیده از خزه ها است و گونه های گیاهی متعددی دارد. در انتهای این راستا دره ای وجود دارد که در دل خود طبیعت زیبایی را جای داده است این روستا یکی از مکان های دیدنی حومه تهران برای گردشگران و علاقه مندان به شمار می آید که توصیه می کنیم حتما از آن بازدید کنید. ارتفاع این آبشار 20 متر است و در فصل های مختلفی از سال خودنمایی می کند.

غار چهل دختر چیست؟

این غار نیز یکی دیگر از دیدنی های مهم این روستا است این غار یک بنای تاریخی است و علت نامگذاری آن نیز به این علت است که 40 دختر به درون این غار رفته اند و دیگر دیده نشده اند سنگ های این غار بوی نفت دارن و هنوز ابهامات زیادی درباره این غار وجود دارد اما با این وجود یکی از جاذبه های دوست داشتنی در روستای کمرد محسوب می شود. دو امامزاده ای که نزدیک به این غار هستند می توانند مکان مناسبی برای علاقه مندان به ائمه باشند و می توانید از این امامزاده ها نیز دیدن کنید.

این روستا از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است و دارای زیبایی های زیادی است گونه های گیاهی متعدد در این منطقه موجب شده اند تا اهمیت زیست محیطی این روستا نیز دو چندان شود گل بنفشه، بوته های زرشک، والک و گل شقایق از گونه های گیاهی مهم در این منطقه هستند همچنین این روستا دارای تنوع جانوری ارزشمندی است و می توانید از گونه های جاتوری ارزشمند آن بازدید کنید.

منبع: دیجیاتور
انتشار: 11 مرداد 1401 بروزرسانی: 11 مرداد 1401 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1351

به "روستای دیدنی کمرد و آشنایی با چشم اندازهای زیبای این منطقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روستای دیدنی کمرد و آشنایی با چشم اندازهای زیبای این منطقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید