رهبر شیعیان بحرین خواهان همبستگی برای مقابله با کرونا شد

به گزارش دوست داشتنی ها، شیخ عیسی قاسم در بیانیه ای از مردم بحرین خواست در این روز ها که بعضی به علت شیوع ویروس کرونا از لحاظ کسب درآمد ضربه دیده اند، همبستگی اجتماعی خود را افزایش دهند.

رهبر شیعیان بحرین خواهان همبستگی برای مقابله با کرونا شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در دومین بیانیه خود در مورد شیوع ویروس کرونا، توصیه ای به مردم بحرین کرد.

به نوشته وبگاه العهد، این عالم بحرین در بیانیه خود از مومنان بحرین خواست تا حسب ضرورتی که در بحران به وجود آمده در مورد شیوع کرونا ایجاد شده و با توجه به منش و سیرتی که دارند؛ به همزیستی و همبستگی با یکدیگر توجه نموده و این امر واجب را فراموش ننمایند.

در ادامه این بیانیه آمده است: در جامعه کسانی هستند که تحصیل رزق خود را به چرخش طبیعی امور در جامعه وابسته می دانند و حقوق ماهانه ای دریافت نمی نمایند و در سایه شرایط به وجود آمده که مدارس و بخشی از بازار آزاد تعطیل شده است، به امرار معاش می پردازند.

شیخ عیسی قاسم اضافه کرد: مؤمنان به خصوص در این شرایط، وظیقه خود در همبستگی اجتماعی را فراموش ننمایند.

این دومین باری است که این عالم بحرین توصیه هایی را در قالب تذکرة للذاکرین برای تعامل با شرایط به وجود آمده در پی شیوع ویروس کرونا منتشر می نماید. ایشان در توصیه پیشین خود خواهان ادامه یافتن مسائل دینی و تبلیغی به وسیله وسایل ارتباط جمعی و فضای مجازی و عدم حضور در مساجد، حسینیه ها و تبعیت کامل از توصیه های کارشناسان امر شده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 95

به "رهبر شیعیان بحرین خواهان همبستگی برای مقابله با کرونا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهبر شیعیان بحرین خواهان همبستگی برای مقابله با کرونا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید