تور عمان ارزان: رزمایش زمینی ارتش انگلیس در عمان

به گزارش دوست داشتنی ها، نشریه وزارت دفاع انگلیس از رزمایش شماری از پرسنل نیروی زمینی این کشور در عمان با اهداف ویژه اطلاع داد.

تور عمان ارزان: رزمایش زمینی ارتش انگلیس در عمان

با تور عمان ارزان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رسانه وزارت دفاع انگلیس روز شنبه از تمرین مشترک نظامیان انگلیس و عمان در این کشور اطلاع داد.

به نوشته وبگاه دیفنس جورنال این تمرین ها شامل جمله تمرین گشتزنی، فرار خلبان و خنثی سازی مهمات انفجاری (EOD) و تکنیک های جست وجو است. به گفته ارتش انگلیس، صحرای عمان منطقه آموزشی عالی برای این تمرینات و محیطی واقع بینانه برای آموزش وظایفی که ممکن است در آینده نظامیان این کشور با آن روبرو شوند.

بنابر اعلام وزارت دفاع انگلیس، بیش از 650 نظامی انگلیس در رزمایش موسوم به خنجر عمان در عمان مستقر شده اند و توانایی ارتش انگلیس و روابط عمان را تقویت می نماید.

فعالیت در داخل عمان، که به عنوان یکی از قطب های منطقه ای برای فعالیت نیروی زمینی ارتش انگلیس طراحی شده برای پشتیبانی از نقش های اعزامی در سراسر دنیا معین و استقرار گروه ضربتی است.

به نوشته این وبگاه، این استقرارها وهمچنین تعهدات به شرکا، امنیت ملی انگلیس را تامین نموده و پایگاهی مستحکم برای این کشور ایجاد می نماید تا در صورت لزوم بتواند به تهدیدات پاسخ فوری دهد.

همزمان با سفر وزیر دفاع انگلیس به منطقه، این کشور از برنامه های خود برای توسعه پایگاه دریایی راهبردی خود در عمان اطلاع داد.

وزارت دفاع انگلیس چندی قبل در بیانیه ای اعلام نموده که 23.8 میلیون پوند برای توسعه پایگاه الدقم و افزایش دسترسی نیروی دریایی این کشور به اقیانوس هند اختصاص داده است.

وزیر وقت دفاع انگلیس از برنامه های لندن برای سه برابر کردن مساحت این پایگاه نظامی در عمان اطلاع داده و گفت: دوستی طولانی مدت بین انگلیس و کشورهای حوزه خلیج فارس بیش از هر زمان دیگری مهم است. با داشتن منافع مشترک دفاعی و امنیتی ، کار مشترک ما برای ثبات منطقه ای و دنیای بسیار حیاتی است.

پایگاه دریایی الدقم در فاصله 500 کیلومتری تنگه راهبردی هرمز قرار گرفته است.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1083

به "تور عمان ارزان: رزمایش زمینی ارتش انگلیس در عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور عمان ارزان: رزمایش زمینی ارتش انگلیس در عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید