رزرو هتل به وسیله 8000 توریست خارجی استان فارس

به گزارش دوست داشتنی ها، به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و توریستی استان فارس رزرواسیون هتل ها و ورود تورهای توریستی خارجی به شیراز و فارس از ابتدای اسفند، شروع شده است و براساس آمارها، تا خاتمه فروردین 95 بیش از 8000 توریست خارجی به فارس سفر خواهند کرد.

رزرو هتل به وسیله 8000 توریست خارجی استان فارس

مصیب امیری در هفتمین جلسه کارگروه تخصصی صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس، با بیان اینکه هشتمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی، نیمه دوم اسفند در محل ارگ کریم خانی شیراز برپا می گردد، اضافه نمود:

این نمایشگاه با حضور 150 هنرمند و صنعتگر صنایع دستی از سراسر کشور برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه 50 هنرمند از شیراز و 40 هنرمند از شهرستان های فارس در این نمایشگاه شرکت می نمایند، گفت:

این نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی هنرهای سنتی و صنایع دستی به علاقه مندان و گردشگران است.

زهرا الحمدی معاون هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی فارس، برپایی نمایشگاه صنایع دستی را وظیفه ذاتی سازمان میراث فرهنگی، عنوان و اضافه نمود:

این نمایشگاه با هدف معرفی، توسعه و رونق و فروش و بازاریابی هنرهای سنتی برپا می گردد. در سال گذشته نیز فروش محصولات صنایع دستی در نمایشگاه سراسری صنایع دستی فارس به بیش از 22 میلیون تومان رسید که امیدواریم سال جاری نیز شاهد استقبال و فروش مناسبی باشیم.

سلمان گورنگی، رئیس اتحادیه تعاونی های صنایع دستی استان فارس نیز گفت: هشتمین نمایشگاه صنایع دستی شیراز، روز 17 اسفند شروع به کار خواهد نمود. این نمایشگاه از ساعت 9 صبح تا 21 و به مدت 10 روز و تا 27 اسفند، برپا خواهد بود. اسکان هنرمندان و واگذاری غرفه های نمایشگاهی، رایگان است. در این نمایشگاه هنرمندانی از 30 استان کشور حضور خواهند داشت.

منبع: ایسنا

منبع: کجارو
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1170

به "رزرو هتل به وسیله 8000 توریست خارجی استان فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزرو هتل به وسیله 8000 توریست خارجی استان فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید