تور ایتالیا ارزان: علت درگیری انتها مسابقه بازیکنان میلان و کالیاری چه بود؟

به گزارش دوست داشتنی ها، بازیکنان تیم فوتبال میلان در سرانجام بازی خارج از خانه خود برابر کالیاری با بازیکنان تیم میزبان درگیر شدند.

تور ایتالیا ارزان: علت درگیری انتها مسابقه بازیکنان میلان و کالیاری چه بود؟

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، بازی شب گذشته (شنبه) تیم های فوتبال کالیاری و میلان در استادیوم ساردینیا یک حاشیه مهم داشت؛ درگیری بازیکنان دو تیم پس از به صدا درآمدن سوت سرانجام مسابقه که ظاهراً باز هم به خاطر شعار ها و توهین های نژادپرستانه طرفداران تیم منطقه سیسیلی به بازیکنان تیم میهمان بود.

درگیری زمانی آغاز شد که مایک ماینیان دروازه بان تیم میلان پس از شنیدن سوت سرانجام با هم تیمی اش فیکایو توموری بابت کسب پیروزی خوشحالی کرد. تماشای این صحنه به مذاق طرفداران دوآتیشه کالیاری که پشت دروازه ماینیان حضور داشتند، خوش نیامد و آنها آغاز به توهین به بازیکنان میلان کردند. ماینیان هم دست خود را کنار گوشش برد و طرفداران کالیاری را مسخره کرد و به نوعی به آنها اشاره که می توانند به توهین های شان ادامه دهند. این حرکت دروازه بان روسونری با واکنش تند بازیکنان کالیاری همراه بود چرا که آنها تصور می کردند که ماینیان بی علت سعی در تحریک طرفداران کالیاری دارد و به این ترتیب درگیری شدیدی میان بازیکنان دو تیم آغاز شد که اعضای کادر فنی و مدیران دو تیم از جمله پائولو مالدینی مدیر ورزشی باشگاه میلان را مجاب کرد برای سرانجام دادن به نزاع دست به کار شوند.

طبق گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، در این بین دو بازیکن بیش از همه با هم درگیر شدند که یکی از آنها زلاتان ابراهیموویچ از میلان و دیگری ژوائو پدرو مهاجم کالیاری بود که حتی پس از ختم درگیری تا داخل تونل منتهی به رختکن ها نیز به یکدیگر توهین می کردند.

این اولین بار نیست که طرفداران دوآتشه کالیاری با توهین های نژادپرستانه به بازیکنان سیاه پوست تیم حریف جنجال می سازند چرا که نمونه های مشابه این اتفاق در سال های گذشته بارها مشاهده شده است. آنها به بازیکنانی مانند مویزه کین مهاجم یوونتوس و فصل گذشته به روملو لوکاکو مهاجم سابق اینتر هم توهین کردند که بعد از آن ماجرا، رئیس باشگاه کالیاری سه تن از آنها را برای همواره از حضور در استادیوم محروم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1280

به "تور ایتالیا ارزان: علت درگیری انتها مسابقه بازیکنان میلان و کالیاری چه بود؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور ایتالیا ارزان: علت درگیری انتها مسابقه بازیکنان میلان و کالیاری چه بود؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: علت درگیری انتها مسابقه بازیکنان میلان و کالیاری چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید