درخواست استاندار کرمانشاه برای برخورد با مقصران حادثه معدن گیلانغرب

به گزارش دوست داشتنی ها، استاندار کرمانشاه با بیان اینکه موضوع گازگرفتگی معدن چیان گیلانغرب به خوبی مدیریت شد، گفت: بازرسی باید به موضوع این حادثه ورود و با مقصران آن برخورد کند.

درخواست استاندار کرمانشاه برای برخورد با مقصران حادثه معدن گیلانغرب

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، هوشنگ بازوند با اشاره به فوت یکی از معدن چیان در حادثه گاز گرفتگی معدن گیلانغرب، گفت: بخش خصوصی و دولتی باید موضوع ایمنی معادن را به صورت جدی در دستور کار قرار دهند تا دیگر شاهد اتفاقاتی از این دست نباشیم.

وی اضافه کرد: با ورود به موقع نیروهای امدادی و فرماندار گیلانغرب به موضوع این حادثه به خوبی مدیریت شد، در حالی که می توانست تبدیل به یک بحران جدی برای استان گردد.

استاندار کرمانشاه گفت: باید بر اساس قانون با مقصران این حادثه برخورد گردد.

بازوند با انتقاد از اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر در این حادثه گفت: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، اطلاعات نادرستی در رابطه با این حادثه به صدا و سیما می داد؛ در حالی که در این حادثه به هیچ عنوان ریزش رخ نداده بود، وی عنوان می کرد 7 نفر زیر آوار هستند و این موضوع برای ما حاشیه ساز شد.

روز آدینه 13 تیر، 7 تن از معدنکاران در یکی از معادن بیتومین گیلانغرب دچار گاز گرفتگی شدند که یکی از مصدومان جان باخت و از 6 مصدوم این حادثه نیز یکی از مصدومان در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری است.

  • جزئیات حادثه معدن در کرمانشاه | یک نفر کشته شد
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 347

به "درخواست استاندار کرمانشاه برای برخورد با مقصران حادثه معدن گیلانغرب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست استاندار کرمانشاه برای برخورد با مقصران حادثه معدن گیلانغرب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید