درباره بازگشایی مدارس و پروتکل ها تابع تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم

به گزارش دوست داشتنی ها، سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به شرایط بازگشایی مدارس در شرایط کرونا گفت: سلامت دانش اموزان معلمان و... بیش از هرچیز برای وزارت بهداشت اهمیت دارد. در عین حال با توجه به شرایط کشور، استان ها و شهرستان ها از نظر شیوع کرونا تصمیم گیری شده و همه وزارتخانه ها در نهایت تابع تصمیم های ستاد ملی مقابله با کرونا هستند.

درباره بازگشایی مدارس و پروتکل ها تابع تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم

دکتر سیما سادات لاری در گفت و گو با خبرنگاران، درباره شرایط بازگشایی مدارس و اعلام آموزش و پرورش مبنی بر بازگشایی مدارس از 15 شهریور ماه، گفت: وزارت بهداشت در زمینه بازگشایی مدارس هیچ تصمیم جدیدی نگرفته و تصمیم گیری در این زمینه بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کروناست.

وی اضافه کرد: باید توجه کرد که سلامت دانش آموزان برای وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش در اولویت قرار گرفته است. بر همین اساس تمهیدات لازم برای حفاظت از سلامت دانش آموزان اندیشیده شده است.

لاری ادامه داد: از طرفی نمی توان امر آموزش را تعطیل کرد. همان طور که در همه ماه های اخیر بسیاری از مناسبات اجتماعی، فرهنگی و آموزشی به نوعی با وجود کرونا صورت گرفته، آموزش نیز انجام و به هر حال در شیوه ها دچار تغییراتی نسبت به سال های قبل می گردد.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه قرار بر این شده که از 15 شهریور ماه برنامه های آموزشی آغاز گردد، گفت: به طور مثال این برنامه ها از صداوسیما نیز از همان 15 شهریور آغاز می گردد. در عین حال وزارت آموزش و پرورش در زمینه شیوه های آموزشی در سال تحصیلی سال جاری اطلاع رسانی می نماید، اما آنچه برای وزارت بهداشت بیش از هر چیزی اهمیت دارد، سلامت دانش آموزان، والدین شان، معلمان و کارکنان واحدهای آموزشی است که با تدوین پروتکل های بهداشتی و آموزش های ارائه شده امیدواریم بهترین نتیجه حاصل گردد و با تمهیدات وزارت آموزش و پرورش همه دانش آموزان هم به تحصیل ادامه دهند.

لاری تاکید نمود: در این راستا با توجه به شرایط کشور، استان ها و شهرستان ها از نظر شیوع کرونا تصمیم گیری شده و همه وزارتخانه ها در نهایت تابع تصمیم های ستاد ملی مقابله با کرونا هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 433

به "درباره بازگشایی مدارس و پروتکل ها تابع تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درباره بازگشایی مدارس و پروتکل ها تابع تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید