خبرنگاران گرانفروشان تخم مرغ در استان همدان مجازات می شوند

به گزارش دوست داشتنی ها، همدان- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه نرخ مصوب دولتی برای تخم مرغ اعلام شده است گفت: بالاتر از این نرخ گرانفروشی محسوب شده و با گرانفروشان برخورد قانونی می شود.

خبرنگاران گرانفروشان تخم مرغ در استان همدان مجازات می شوند

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

ظاهر پورمجاهد روز دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: بر اساس این مصوبه، تخم مرغ هر کیلوگرم 14 هزار تومان برای درب مرغداری و برای مصرف کننده کیلویی 16 هزار و 900 تومان مشخص شده است.

وی افزود: بر اساس این نرخ، تخم مرغ به صورت شانه ای با قیمت 30 تا 32 هزار تومان متناسب با وزن توزیع می شود.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری همدان تاکید کرد: فروش تخم مرغ بیشتر از این نرخ در سراسر استان غیرقانونی است و متخلفان به جرم گرانفروشی به تغزیرات حکومتی معرفی می شوند.

پورمجاهد گفت: در حال حاضر روزانه بین 40 تا 50 تُن تخم مرغ در استان توزیع می شود که نیمی از آن توسط مرغداری های تخم گذار استان و مابقی از مناطق دیگر تامین می شود.

او به دستگاه های متولی توصیه کرد: سهمیه تخم مرغ استان بین مناطق کمتر برخوردار و حاشیه شهرها توزیع شود تا شاهد فروکش کردن این فرآورد باشیم.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری همدان با اشاره به افزایش تولید گوشت مرغ در استان تاکید کرد: شرکت پشتیبانی امور دام مازاد تولید را خریداری و برای عیدنوروز ذخیره کند.

به گفته پورمجاهد کشتارگاه ها باید برای خرید و کشتار مرغ تولید شده در استان نهایت همکاری و تعامل را داشته باشند تا تولیدکنندگان استان دچار ضرر و زیان نشوند.

وی همچنین به میوه شب عید اشاره کرد و افزود: کسانی که توانایی مالی در حد 20 میلیارد تومان دارند برای خرید سیب و پرتقال مورد نیاز عیدنوروز اعلام آمادگی کنند تا اقدامات لازم صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری همدان پیش بینی کرد: برای عید امسال هزار و 200 تن سیب و پرتقال نیاز داشته باشیم و از ورود بخش خصوصی به این موضوع استقبال می کنیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 664

به "خبرنگاران گرانفروشان تخم مرغ در استان همدان مجازات می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گرانفروشان تخم مرغ در استان همدان مجازات می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید