خبرنگاران کمک رسانی پلیس خراسان شمالی به 100 خودرو گرفتار در برف

به گزارش دوست داشتنی ها، بجنورد- خبرنگاران -رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از کمک رسانی نیروهای پلیس به بیش از 100 خودرو گرفتار در برف شب گذشته محورهای این استان خبر داد.

خبرنگاران کمک رسانی پلیس خراسان شمالی به 100 خودرو گرفتار در برف

سرهنگ علیرضا حسین زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: نیروهای پلیس همچنین 120 نفر از مسافران 8 دستگاه اتوبوس را که در محور اسفراین - بجنورد گرفتار شده بودند، در مسجد روستای ایرج اسفراین اسکان دادند.

وی اضافه کرد: صبح امروز نیز 2 دستگاه اتوبوس در محور بجنورد - آشخانه بعد از ورودی روستای بدرانلو با یکدیگر برخورد کرده بودند که در این حادثه 2 نفر از مسافران مصدوم و در بیمارستان بستری شدند و یک نفر نیز به صورت سرپایی درمان شد.

وی به شرایط فعلی محورهای استان اشاره کرد و گفت: با توجه به بسته شدن تعدادی از محورهای کوهستانی استان بر اثر بارش برف شدید شب گذشته، در حال حاضر با تلاش های اجرا شده و برف روبی تمامی این محورها بازگشایی شده و تردد در آنها برقرار است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: این در حالی است که فقط در گردنه امین الله در محور بجنورد - آشخانه و گردنه اسدلی در محور بجنورد - اسفراین شاهد پدیده مه غلیظ هستیم که ضرورت رعایت سرعت مطمئنه و روشن کردن چراغ های مه شکن و احتیاط رانندگان می طلبد.

وی یادآور شد: همچنین در اثر بارش برف دیشب بیشتر محورهای استان لغزنده هستند ولی امروز هوا آفتابی است و مسئله ای برای تردد در محورها نداریم.

خراسان شمالی در حد فاصل استان های شمالی کشور به مشهد مقدس واقع است و بیش از پنج هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی و 22 گردنه دارد که اسدلی در محور بجنورد- اسفراین و امین الله در محور بجنورد - جنگل گلستان از گردنه های برفگیر و سخت گذر این استان محسوب می شوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 53

به "خبرنگاران کمک رسانی پلیس خراسان شمالی به 100 خودرو گرفتار در برف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کمک رسانی پلیس خراسان شمالی به 100 خودرو گرفتار در برف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید