خبرنگاران واعظی: کار ملت و مُلک را به بگومگوهای سیاسی گره نزدیم

به گزارش دوست داشتنی ها، تهران - خبرنگاران - رییس دفتر رییس جمهوری گفت: کار ملت و مُلک را به بگومگوها و کشمکش های سیاسی گره نزدیم و همواره پیگیر منافع شما و حل مسائل مردم بودیم.

خبرنگاران واعظی: کار ملت و مُلک را به بگومگوهای سیاسی گره نزدیم

محمود واعظی روز جمعه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: چو غنچه گرچه فروبستگی است کار جهان تو هم چو باد بهاری گره گشا می باش

وی در این پیام اضافه نمود: آغاز سال 1399 خورشیدی را خدمت همه ایرانیان عزیز در سرتاسر پهنه گیتی تبریک عرض می کنم و از صمیم قلب امیدوارم سالی توام با شادی و تندرستی در انتظار همه مان باشد.

واعظی اظهار کرد: سال گذشته، سال پرفراز و نشیبی، هم برای ملت و هم برای دولت بود. سالی که با سیلِ بی سابقه و خسارت بار آغاز شد و با مهمان ناخوانده کرونا به پایان رسید. دشواری های سال 98 البته با حماسه ایستادگی و حضور مردم توام بود و این همان چیزی بود که دشواری ها را تحمل پذیر و عبور از آنها را برای مان ممکن کرد.

رییس دفتر رییس جمهوری خطاب به ملت ایران اعلام نمود: در سالی که عمده اتفاقات تلخ و نامیمون خارج از اراده و اختیار دولت رخ داده بود، فرزندان شما در دولت با تمام توان در وسط میدان بودند تا با تمشیت امور، آلام و مسائل شما را کاهش دهند. بی نقص نبودیم اما کم فروشی نکردیم. از برخی جریان ها و سیاسیون بی مهری دیدیم اما دلسرد نشدیم.

وی با بیان اینکه کار ملت و مُلک را به بگومگوها و کشمکش های سیاسی گره نزدیم، نوشت: همواره پیگیر منافع شما و حل مسائل تان بودیم. می دانیم که سختی های زیادی را تحمل کردید اما ما هم تا سر حد توان کوشش کردیم در کنارتان باشیم. عبور از فراز و نشیب های سال 98 بدون تردید، بدون همراهی و یاری شما، ممکن نبود.

واعظی گفت: در طلیعه سال نو، از خداوند بزرگ برای یکایک هموطنان عزیز و دوست داشتنی مان، سعادت، سلامت و تندرستی آرزو می کنم. از فرصت استفاده می کنم و از همه کسانی که برای حفاظت از جان و سلامتی مردم زحمت می کشند، متواضعانه و صمیمانه تشکر می کنم و امیدوارم هر چه زودتر پیروزی ملی بر بیماری کرونا را جشن بگیریم.

وی اضافه نمود: همچنین به همه کسانی که علی رغم تعطیلات سال نو در خط مقدم خدمت رسانی به مردم اند، سال نو را تبریک و به سهم خود از کوشش های آنها قدردانی می کنم. با عنایات خاص حضرت حق و به برکت توجه اهل بیت علیهم السلام و البته همدلی، کوشش و اتحاد ملی، سال 1399 سال گشایش ها و پیروزی های بزرگ برای ملت ایران خواهد بود، ان شاءالله.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 112

به "خبرنگاران واعظی: کار ملت و مُلک را به بگومگوهای سیاسی گره نزدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واعظی: کار ملت و مُلک را به بگومگوهای سیاسی گره نزدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید