خبرنگاران ملی پوش مهابادی به تیم تنیس روی میز لیگ رجحان بانوان ارومیه پیوست

به گزارش دوست داشتنی ها، مهاباد- خبرنگاران- رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: الینا رحیمی پینگ پنگ باز ملی پوش این شهرستان با عقد قراردادی رسمی به تیم لیگ فزونی هتل پارک ارومیه پیوست.

خبرنگاران ملی پوش مهابادی به تیم تنیس روی میز لیگ رجحان بانوان ارومیه پیوست

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

قرنی مصطفی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: الینا رحیمی، این تیم را در مسابقات لیگ برتر نوجوانان و جوانان کشور همراهی خواهد نمود.

وی ادامه داد: این پینگ پنگ باز هم اکنون در اردوی آمادگی این تیم جهت حضور قدرتمند در رقابت های لیگ برتر نوجوانان و جوانان در ارومیه حضور دارد.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد افزود: الینا رحیمی همچنین در رقابت های لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های کشور تیم وچان کردستان را همراهی می نماید که این تیم هم اکنون در مرحله پلی آف واقع شده است.

مصطفی پور گفت: این ورزشکار با استعداد در چند سال اخیر عضو تیم ملی تنیس روی میز بانوان کشور بوده است و سابقه قهرمانی در رقابت های آسیای میانه را نیز در کارنامه خود دارد.

الینا رحیمی متولد 1383 در مهاباد بوده و طی چهار سال گذشته به عضویت تیم ملی تنیس روی میز کشور درآمده است؛ او سابقه قهرمانی ایران و آسیای میانه را در کارنامه دارد.

این دختر پینگ پنگ باز مهابادی با هزار و 200 امتیاز هم اکنون رتبه اول رنکینگ ملی نوجوانان دختر ایران و رتبه ششم جوانان دختر کشور با 480 امتیاز را داراست.

مسابقات لیگ برتر نوجوانان و جوانان پینگ پنگ کشور به صورت متمرکز به میزبانی اصفهان در اسفندماه برگزار می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 731

به "خبرنگاران ملی پوش مهابادی به تیم تنیس روی میز لیگ رجحان بانوان ارومیه پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ملی پوش مهابادی به تیم تنیس روی میز لیگ رجحان بانوان ارومیه پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید