خبرنگاران مسائل اهالی مسکن مهر شهرستان دماوند آنالیز شد

به گزارش دوست داشتنی ها، تهران - خبرنگاران - جمعی از مسئولان استان تهران و شهرستان دماوند به منظور آنالیز مسائل و مسائل اهالی مسکن مهر امام رضا(ع) شهردماوند و مسکن مهر مهرآباد بخش رودهن، با حضور در این مناطق با اهالی ملاقات و مصاحبه کردند.

خبرنگاران مسائل اهالی مسکن مهر شهرستان دماوند آنالیز شد

جهت دریافت خدمات قیمت آلاچیق سیمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، از اعلام روز پنجشنبه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان دماوند و جمعی از مسئولان شهرستان در این ملاقات حضور داشتند.

از جمله مسائل مطرح شده در این ملاقات مربوط به تلفن ثابت، آب شرب، مسائل مربوط به جهت دسترسی مسکن مهر مهرآباد، نبود فضای سبز و بوستان، عدم آسفالت خیابان های فرعی، مسائل مربوط به مسائل امنیتی، عدم راه اندازی کلانتری، عدم وجود تابلوهای هدایت و رانندگی، کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی و نبود درمانگاه بود.

مسائل اعضای بعضی تعاونی های مسکن مهر دماوند برطرف می گردد

خلیل محبت خواه، مدیرکل مسکن و شهرسازی استان دماوند در حاشیه این نشست گفت: طی آنالیز های انجام شده برای مسائل تعاونی های 11، 12 و 13 مسکن مهر دماوند جلساتی تشکیل و تصمیمات خوبی برای آنان اتخاذ شد.

وی اضافه نمود: اعضایی که در این تعاونی ها عضو هستند مقرر شد با ارائه فرم ج سبز برای ثبت نام مسکن پالایش شوند که با برنامه ریزی انجام شده مسائل آنان مرتفع می گردد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مسائل مسکن مهر مهرآباد بخش رودهن نیز با تعامل مدیران شهرستانی قابل حل است، اضافه نمود: همه دستگاه ها باید برای حل مسائل فعلی مسکن مهر کمک نمایند و مردم هم پای کار باشند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه این نهاد در کنار سایر دستگاه های اجرایی کمک رسان خواهد بود، بیان داشت: آماده هستیم برای تمام کاربری های خدماتی، بهداشتی و آموزشی و فضای سبز کمک کنیم.

محبت خواه ادامه داد: اما زمینی که اختصاص می دهیم باید به همان کاربری تخصیص داده گردد و این موارد را با ظرفیت های قانونی پیگیری می کنیم.

وی گفت: اختصاص زمین برای راه اندازی نانوایی حل و فصل می گردد و فعالیت های مالی بنگاه های املاک در حال رصد است.

گفتنی است، شهرستان دماوند از جمله شهرستان های استان تهران است که در 45 کیلومتری پایتخت واقع شده است. این شهرستان دارای دو بخش مرکزی و رودهن و پنج شهر دماوند، رودهن، آبسرد، کیلان و آبعلی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 322

به "خبرنگاران مسائل اهالی مسکن مهر شهرستان دماوند آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسائل اهالی مسکن مهر شهرستان دماوند آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید