خبرنگاران صدور 120 حکم آزادسازی اراضی ملی در روستای زیارت و چند خبر کوتاه از گلستان

به گزارش دوست داشتنی ها، گرگان - خبرنگاران - صدور کیفرخواست پرونده قصور پزشکی در استان، فوت یک بیمار کرونایی در گلستان طی 48 ساعت گذشته و صدور 120 حکم آزادسازی اراضی ملی در روستای زیارت از جمله خبرهای کوتاه روز پنجشنبه گلستان است.

خبرنگاران صدور 120 حکم آزادسازی اراضی ملی در روستای زیارت و چند خبر کوتاه از گلستان

رییس کل دادگستری گلستان از صدور کیفرخواست هشت نفر در یک پفراینده قصور پزشکی مربوط به یک کودک در استان خبر داد.

هادی هاشمیان گفت که این پفراینده مربوط به سارینا است که از 2 سال پیش با تزریق داروی اشتباه به کما رفت.

سارینا دختر بچه هشت ساله علی آبادی دی ماه 96 با شکایت از درد شکم در بیمارستان علی آبادکتول بستری شد که در اثر تزریق اشتباه داروی سولفات منیزیم به جای داروی مترونیدازول دچار افت هوشیاری شده و به کما رفت و هم اکنون زندگی نباتی دارد.

**

فرماندار گرگان از صدور 120 حکم مربوط به آزادسازی اراضی تصرف و ساخت و ساز شده روستای زیارت این شهرستان توسط محاکم قضایی خبر داد.

محمد حمیدی گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز براساس بازرسی های اجرا شده، 189 مورد پفراینده تخلف ساخت و ساز در روستای زیارت تشکیل شد.

**

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: فعالیت مدارس استان از 15 شهریورماه در تمامی شهرستان ها به صورت حضوری برگزار می شود و مدت زمان برگزاری کلاس ها 35 دقیقه خواهد بود.

احسان گوهری راد گفت: مدارسی که تعداد دانش آموزان در کلاس ها زیاد است، دانش آموزان یک روز در میان و به صورت زوج و فرد در کلاس حاضر می شوند.

**

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به فرایند کاهشی ابتلا و فوت شدگان ناشی از کرونا در استان گفت: در 48 ساعت گذشته تنها یک مورد فوتی ناشی از ابتلا به این بیماری در گلستان گزارش شد.

عبدالرضا فاضل گفت: از اول اسفند پارسال تا به امروز 11 هزار و 970 نفر بیمار کرونایی در استان بستری شدند که 872 نفر جان خود را از دست دادند.

وی اضافه نمود: در حال حاضر 280 بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری هستند که از این تعداد 80 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری بوده و 39 بیمار نیز به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

**

فیلم سینمایی در میان تپه ها ساخته محمدرضا کیوانفر هنرمند گلستانی برای هشتمین اکران بین الملی خود راهی مبلورن استرالیا می شود.

**

رئیس اداره پنبه و دانه های روغنی سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: برداشت پنبه کشت بهاره از مزارع دیم استان آغاز شده و تا انتها آذرماه ادامه خواهد داشت.

**

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی گلستان گفت: سال جاری کشاورزان این استان 3 هزار و 200 هکتار از اراضی کشاورزی خود را به زیر کشت محصول هندوانه بردند که تا به امروز192 هزار تن از این محصول برداشت شد.

**

سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان گفت: ثبت نام متقاضیان مشاغل خانگی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان آغاز شده و تا 7 مهرماه ادامه خواهد داشت.

**

بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) گرگان همزمان با دهه اول محرم علاوه بر برگزاری مراسم سوگواری با موضوع معارف حسینی ده ها بسته معیشتی میان نیازمندان این شهرستان توزیع کرد.

**

منبع: ایرنا
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 441

به "خبرنگاران صدور 120 حکم آزادسازی اراضی ملی در روستای زیارت و چند خبر کوتاه از گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صدور 120 حکم آزادسازی اراضی ملی در روستای زیارت و چند خبر کوتاه از گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید