خبرنگاران تجلیل استاندار خراسان جنوبی از همسران و مادران شهدا

به گزارش دوست داشتنی ها، بیرجند - خبرنگاران - استاندار خراسان جنوبی همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، ضمن ملاقات با خانواده شهیدان اکبرزاده، اسدزاده و بنی اسدی از مقام مادران و همسران آنان تجلیل کرد.

خبرنگاران تجلیل استاندار خراسان جنوبی از همسران و مادران شهدا

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

حمید ملانوری شامگاه چهارشنبه به همراه جمعی از مسوولان استان در منزل شهید یاسر اکبرزاده حضور یافت.

وی در ملاقات با خانواده این شهید والامقام به صندلی رفیع مادران شهدا اشاره نمود و آنان را شاهدان بی ادعایی خواند که با الهام از مکتب حضرت زهرا (س) با خدا معامله نموده و فرزندان خود را در راه دفاع از اسلام و کیان کشور، راهی جبهه های نبرد حق علیه باطل کردند.

استاندار خراسان جنوبی با گرامیداشت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) گفت: مادران شهدا با تقدیم عزیزان خود در دفاع از میهن، از حضرت ام البنین (س) الگو گرفته اند.

شهید یاسر اکبرزاده متولد سال 1360 است که در نیروی انتظامی خدمت کرد و اردیبهشت 1380 در درگیری با اشرار در ارتفاعات مشرف به کلاته ملاحسن کاشمر به اسارت درآمد و شهید شد.

ملانوری همچنین با حضور در منزل شهید یحیی اسدزاده گفت: همسران شهدا، الگوی استقامت و ایثار برای جامعه هستند و منزلت و صندلی همسران بزرگوار شهدا، کمتر از شهیدان نیست.

وی توضیح داد: ملت ایران همیشه قدردان رشادت های شهدای جان برکف خواهند بود.

شهید یحیی اسدزاده متولد 1341 روستای چهکند است که سال 1361 به اسارت دشمنان بعثی درآمد و بعد از هشت سال و چهار ماه دوری به وطن بازگشت.

این جانباز و آزاده سرافراز سال 1381 به علت عفونت شدید ناشی از ترکش در سر، به فیض شهادت نائل آمد.

استاندار خراسان جنوبی با خانواده شهید سعید بنی اسدی در منزل این شهید بزرگوار نیز ملاقات کرد و گفت: مادران و همسران شهدا به جهت صبر و شکیبایی در راه شهادت عزیزان شان، در مقام حضرت ام البنین (س) قرار دارند.

شهید سعید بنی اسدی از ماموران نیروی انتظامی استان خراسان جنوبی بود که دی سال جاری در محور مرزی ماهیرود به سمت سربیشه، در راه مبارزه با مواد مخدر به شهادت رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 762

به "خبرنگاران تجلیل استاندار خراسان جنوبی از همسران و مادران شهدا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تجلیل استاندار خراسان جنوبی از همسران و مادران شهدا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید