خبرنگاران اعطای بیش از 2 هزار میلیارد ریال پاداش برقی به صنایع

به گزارش دوست داشتنی ها، تهران- خبرنگاران- مدیرعامل شرکت مادر تخصصی فراوری، انتقال و توزیع نیروی برق ایران گفت: زمستان 99 در قالب طرح تشویقی همکاری صنایع با بخش برق بیش از 2 هزار میلیارد ریال پاداش پرداخت شد.

خبرنگاران اعطای بیش از 2 هزار میلیارد ریال پاداش برقی به صنایع

محمدحسن متولی زاده روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار مالی خبرنگاران اضافه کرد: زمستان 99 به دلیل ایجاد محدودیت در تامین سوخت نیروگاه ها، این بخش با محدودیت در تامین برق روبه رو شد.

وی ادامه داد: گرچه از نظر ظرفیت و حجم فراوری مسئله ای ایجاد نشده بود اما محدودیت تامین سوخت نیروگاه ها به دلیل آنکه ضروری بود سوخت بخش خانگی و تجاری تامین گردد اجتناب ناپذیر شد.

مدیرعامل توانیر اعلام کرد: همان ایام 80 درصد گاز تامین شده در کشور به مصرف بخش خانگی و تجاری رسیده بود و در عمل تامین سوخت برای نیروگاه ها را با مشکل جدی روبرو کرد و ناگزیر 2 روز قطع برق اعمال شد.

متولی زاده گفت: پس از اعمال خاموشی کوشش شد همکاری صنایع بیشتر جلب گردد تا دیگر نیازی به اعمال خاموشی نباشد که همکاری خوبی صورت گرفت.

وی به پشت سرگذاشته شدن تابستان 99 بدون اعمال خاموشی اشاره نمود و آن را ناشی از همکاری خوب مردم توصیف کرد.

مدیرعامل توانیر ادامه داد: تابستان 99 نیز بخش صنعت، کشاورزی همکاری خوبی با صنعت برق داشتند به گونه ای که 190 هزار مشترک عظیم در این همکاری شرکت داشتند.

متولی زاده اضافه کرد: توانیر نیز برای این همکاری پاداش در نظر گرفت و بالغ بر 420 میلیارد تومان تحت عنوان پاداش همکاری پرداخت شد.

وی ابراز امیدواری کرد: همکاری صنایع عظیم با صنعت برق باید همیشه تداوم داشته باشد تا بتوان برق مطمئن و پایدار برای همه تامین کرد.

به گزارش خبرنگاران، پرداخت پاداش همکاری یکی از برنامه های وزارت نیرو و شرکت توانیر با هدف جلب مشارکت هرچه بیشتر بخش های کشاورزی و صنعت با صنعت برق است که درسایه این همکاری، ضمن اعمال مدیریت در مصرف، صنعت برق را از سرمایه گذاری های سنگین برای احداث نیروگاه معاف می نماید.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 778

به "خبرنگاران اعطای بیش از 2 هزار میلیارد ریال پاداش برقی به صنایع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اعطای بیش از 2 هزار میلیارد ریال پاداش برقی به صنایع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید