حاج صفی: انتخاب 11 نفر اصلی برای سرمربی تیم ملی سخت است، فرصت از دست دادن امتیاز نداریم

به گزارش دوست داشتنی ها، کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد با حضور بازیکنان سرحال و آماده در اردوی این تیم انتخاب 11 بازیکن اصلی برای سرمربی تیم ملی سخت خواهد بود.

حاج صفی: انتخاب 11 نفر اصلی برای سرمربی تیم ملی سخت است، فرصت از دست دادن امتیاز نداریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، احسان حاج صفی در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در اردوی کیش گفت: خدا را شکر شرایط اردو از موقعی که به کیش آمدیم، خیلی خوب بود و از مسئولان کیش یک تشکر ویژه می کنم که همه امکانات را در اختیار ما گذاشتند و چمن ورزشگاه را هم خیلی خوب آماده کردند. تمرینات را روز به روز انجام دادیم و ان شاءالله بتوانیم همه مردم و مسئولان را خوشحال کنیم.

وی درباره بازی با هنگ کنگ شرح داد: ما فرصت از دست دادن امتیاز نداریم و در بازی های رفت امتیازهایی را از دست دادیم که شرایط سخت شده است. همه بازیکنان شرایط تیم را درک می کنند و همه با تمرکز بالا تمرین می کنیم و فعلاً تمرکزمان روی بازی با هنگ کنگ بود. ما در بازی های رفت خیلی سخت این تیم را شکست دادیم. هنگ کنگ یک تیم چغر است و در بازی رفت هم خیلی سخت به این تیم دو گل زدیم. ان شاءالله در بحرین هم دو سه جلسه تمرین می کنیم تا به شرایط ایده آل برسیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد اینکه با بازیکنان خوبی که در اردوی تیم ملی حضور دارند، همه از شاگردان اسکوچیچ انتظار صعود دارند، بیان کرد: انتظارات از تیم ملی خیلی بالاست. ما بازیکنان خیلی خوبی داریم و در این مدت لژیونرهای خیلی خوبی داشته ایم. تمام بازیکنان سرحال هستند و دست سرمربی باز است. در این شرایط انتخاب 11 نفر اصلی سخت است. امیدوارم که در اولین بازی نتیجه خیلی خوبی کسب و به بازی های بعدی فکر کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 902

به "حاج صفی: انتخاب 11 نفر اصلی برای سرمربی تیم ملی سخت است، فرصت از دست دادن امتیاز نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاج صفی: انتخاب 11 نفر اصلی برای سرمربی تیم ملی سخت است، فرصت از دست دادن امتیاز نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید