جو بایدن: پوشیدن ماسک را اجباری خواهم کرد

به گزارش دوست داشتنی ها، جو بایدن، رقیب دموکرات ترامپ در انتخابات آمریکا طی اظهارنظری تاکید نمود که در صورت پیروزی در انتخابات، پوشیدن ماسک را اجباری خواهد نمود.

جو بایدن: پوشیدن ماسک را اجباری خواهم کرد

به گزارش به نقل از سی ان ان، جو بایدن، نامزد دموکرات ها در انتخابات آینده ریاست جمهوری گفت که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری، پوشیدن ماسک برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا به اقدامی اجباری تبدیل خواهد شد.

وی این موضوع را در پاسخ به ترامپ که پیش از این اعلام نموده بود که پوشیدن ماسک اقدامی داوطلبانه است و اجباری در آن نباید باشد، ابراز کرد.

بایدن در گفت وگو با سی ان ان بیان کرد: تنها چیزی که ما می دانیم این است که پوشیدن ماسک تفاوت بسیار زیادی ایجاد نموده است. من اصرار دارم که همه افراد در خارج از منزل ماسک بپوشند.

بادین در پاسخ به این سوال که آیا اگر لازم باشد از اختیارات فدرالی خود برای اجباری شدن پوشیدن ماسک استفاده خواهد نمود و یا نه؟ گفت که حتما از تمام ظرفیت ها برای این که از پوشیدن ماسک همه شهروندان آمریکایی ابراز اطمینان کنم، استفاده خواهم کرد.

مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های عفونی توصیه می نماید که همه افراد باید در زمانی که مجبور به بیرون رفتن از منزل خود هستند، از یک روکش پارچه ای استفاده نمایند. این مرکز تاکید نموده که این اقدام گامی مهم و موثر در کاهش سرعت سرایت ویروس کرونا است.

مرکز مذکور همچنین در گزارشی تاکید نموده که مبتلایان واقعی ویروس کرونا در آمریکا بسیار بیش از آن چیزی است که اعلام شده، با این وجود ترامپ از کاهش تعداد تست های روزانه حمایت نموده است.

همزمان دموکرات ها از شیوع ویروس کرونا در آمریکا و عدم آمادگی کاخ سفید در روبرو با این بحران، کمال استفاده را نموده و گفته اند که اگر بایدن بر سر کار بیاید، بسیاری از این مسائل هم حل خواهد شد.

سازمان تحقیقاتی ارزیابی و حسابرسی کنگره هم اخیرا طی گزارشی تاکید نموده که پاسخ دولت آمریکا به شیوع ویروس کرونا با تاخیر همراه بوده است. این گزارش تاکید نموده که دولت فدرال در تجهیز ایالت ها به وسایل مورد احتیاج بهداشتی، ضعیف عملنموده است.

جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی دونالد ترامپ هم طی مصاحبه ای اذعان کرد که ترامپ در ابتدای شیوع ویروس کرونا، توجهی به این بیماری نداشته و قصد داشته تا مانع از ضررهای ناشی از این ویروس به اقتصاد کشور گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 320

به "جو بایدن: پوشیدن ماسک را اجباری خواهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جو بایدن: پوشیدن ماسک را اجباری خواهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید