جلالی: لغو لیگ تقریبا غیرممکن است، با ویدیو پیگیر حال بازیکنان هستیم

به گزارش دوست داشتنی ها، سرمربی گل گهر سیرجان می گوید فوتبال ایران چاره ای جز برگزاری مسابقات لیگ برتر را ندارد.

جلالی: لغو لیگ تقریبا غیرممکن است، با ویدیو پیگیر حال بازیکنان هستیم

مجید جلالی سرمربی گل گهر سیرجان در گفت وگو با خبرنگاران، درباره شرایط تیمش در بحران کرونا گفت: بازیکنان تیم ما بیش از 40 روز است در خانه هایشان هستند و ما برای آن ها برنامه تمرین به صورت روزانه می فرستیم و آن ها برای ما ویدیو کوتاهی می فرستند تا شاهد عملکردشان باشیم. در این شرایط تنها کاری است که می توانیم انجام دهیم و به طور مداوم شاهد شرایط جسمانی بازیکنان مان باشیم.

او درباره لغو مسابقات لیگ برتر یا ادامه دادن آن را در شرایط شیوع ویروس کرونا گفت: من گزینه لغو بازی ها را مساله تقریبا غیر ممکن می دانم چون بازی ها حدود 70 درصد برگزار شده است. باید هر چه سریع تر شرایط مسابقات تعیین شود. به نظر با برگزاری مسابقات مسئله ای پیش نمی آید.

جلالی اضافه کرد: ما می توانیم از 1 اردیبهشت تمرینات خود را شروع کنیم و از 20 اردیبهشت مسابقات لیگ برتر را دوباره بدون تماشاگر از سر بگیریم و تا انتها خرداد به طور فشرده مسابقات را برگزار کنیم.

سرمربی گل گهر سیرجان گفت: به نظر من فوتبال ایران چاره ای جز برگزاری مسابقات ندارد چون هر تصمیم دیگری تبعات منفی منحصر به فرد خودش را دارد. در حال حاضر در تمام دنیا مسابقات فوتبال تعطیل شده است اما فیفا اعلام کرده است با توجه به مصلحتی که وجود دارد، ما مسابقات بین المللی و ملی را جابجا می کنیم تا تمام کشورها مسابقات داخلی خودشان را برگزار کنند.

او در ادامه اضافه کرد: فیفا همچنین گفته است که پنجره جابجایی می تواند عقب بیفتد و بازیکنان بایستی پای قرارداد خود بمانند تا مسابقات داخلی به طریقی که ممکن است برگزار شود. این نشان می دهد که برای فیفا برگزاری مسابقات داخلی از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. کشور بلژیک تا آنجایی که ما اطلاع داریم، مسابقات خود را تعطیل کرده و همچنین لیگ خود را تعیین کرده است و این مساله موجب واکنش فیفا شده است و فیفا هشدار داده است که با این وجود بلژیک را از مسابقات قاره ای کنار می گذارد.

مجید جلالی تاکید کرد: فیفا در این رابطه موارد اقتصادی را هم در نظر می گیرد اما ما فکر نمی کنم از این نظر مسئله ای داشته باشیم و مساله ما بیشتر در لیگ های پایین تر مشاهده می شود.

او درباره اینکه با امکان بحرانی تر شدن شرایط، فیفا باید چه واکنشی داشته باشد گفت: اگر اوضاع به سمت بحرانی تری پیش برود، شرایط خاصی را می طلبد که باید طبق آن تصمیم های منحصر به فردی گرفت اما تا به اینجای کار مردم راه مقابله با این ویروس را یاد گرفته اند و به نظر من با شرایطی که وجود دارد، می توان در یک بازه زمانی تعیین مسابقات فوتبال را برگزار کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 164

به "جلالی: لغو لیگ تقریبا غیرممکن است، با ویدیو پیگیر حال بازیکنان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلالی: لغو لیگ تقریبا غیرممکن است، با ویدیو پیگیر حال بازیکنان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید