تشریح شرایط مصدومان استقلال از زبان سیاه پوش

به گزارش دوست داشتنی ها، پزشک تیم فوتبال استقلال به تشریح آخرین شرایط مصدومان تیم استقلال پرداخت.

تشریح شرایط مصدومان استقلال از زبان سیاه پوش

به گزارش خبرنگاران، دکتر مهدی سیاهپوش در گفت وگو با سایت باشگاه استقلال، درباره شرایط مسعود ریگی گفت: برخورد بین بازیکنان در طول بازی پیش می آید و مهم فرایند درمانی پس از مصدومیت است. ظاهرا فرزاد حاتمی از پشت با ریگی برخورد کرد و همین مسئله باعث دررفتگی کتف ریگی شد. چون عضلات بازیکنان در حین بازی دچار اسپاسم است، نمی توان آن لحظه کتف را جا انداخت چراکه این کار می تواند آسیب های جبران ناپذیری با خود به همراه داشته باشد. به همین دلیل بلافاصله با آمبولانس راهی بیمارستان شفا یحیاییان شدیم و در طول جهت با چند متخصص اورتپدی هم مشورت های پزشکی را انجام دادم.

وی اضافه کرد: پس از رسیدن به بیمارستان، شخصا لباس اتاق عمل پوشیدم و در اتاق عمل کتف ریگی را جا انداختم. بعد از آن هم در کنار این بازیکن بودم و از او MRI گرفتیم و تعیین شد که خوشبختانه عمل پیروز بوده و کتف این بازیکن به درستی جا افتاده است.

پزشک تیم فوتبال استقلال اعلام کرد: مسعود ریگی باید یک هفته آتل ببندد و سپس یک هفته فیزیوتراپی کند. البته او در این مدت می تواند تمرینات هوازی را پشت سر بگذارد. بنده از لحظه اول مصدومیت تا زمان ترخیص او از بیمارستان در کنارش بودم و خوشبختانه می توانم بگویم که او در حال حاضر مسئله ای ندارد و اقدامات ذکر شده تنها برای مراقبت بیشتر و بازگشت هرچه قدرتمندانه تر این بازیکن به میادین صورت می گیرد.

سیاه پوش در خصوص شرایط دیاباته گفت: دیاباته خوشبختانه دردش کمتر شده و احتمالا دو هفته دیگر در تمرینات حاضر خواهد شد.

وی درباره مصدومیت سیاوش یزدانی و فرشید اسماعیلی هم گفت: از سیاوش روز شنبه MRI گرفته خواهد شد و تاریخ دقیق برگشت او به تمرینات پس از آن تعیین می گردد. فرشید اسماعیلی هم احساس درد در زانوی خود دارد و روز شنبه درخصوص او هم اطلاع رسانی خواهد شد.

پزشک تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط آرش رضاوند توضیح داد: رضاوند در بازی با پیکان از ناحیه لگن ضربه خورده بود و روز چهارشنبه فیزیوتراپی کرد. او از آدینه در تمرینات گروهی حضور پیدا می نماید.

سیاه موش درباره تعاملش با کادرفنی تین فوتبال استقلال گفت: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین کادرپزشکی و جناب آقای فکری و همکاران شان وجود دارد. در حال حاضر بعضی بازیکنان استقلال در دو نوبت و بعضی در یک نوبت زیر نظر کادرپزشکی در مرکزی مورد تایید به فیزیوتراپی می پردازند و ما در تمامی مراحل با آقای فکری هماهنگ هستیم.

وی در انتها گفت: دوست دارم صمیمانه به پرویزخان مظلومی درگذشت مادر گرامی شان را تسلیت بگویم و امیدوارم بنده را هم شریک خود در این غم عظیم بدانند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 594

به "تشریح شرایط مصدومان استقلال از زبان سیاه پوش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح شرایط مصدومان استقلال از زبان سیاه پوش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید