تاکید حکیم بر حمایت از مسیحیانی که مورد ظلم گروه تروریستی داعش قرار گرفته اند

به گزارش دوست داشتنی ها، سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی و ائتلاف عراقیون در دیدار با هیاتی از اتحادیه کلیسا های آنجلیک در عراق با حضور پل پاتریک، رئیس سازمان SRG درباره شرایط مسیحیان در خاورمیانه و عراق و راه حل های باقی نگه داشتن آن ها در منطقه و عدم مهاجرت شان رایزنی کرد.

تاکید حکیم بر حمایت از مسیحیانی که مورد ظلم گروه تروریستی داعش قرار گرفته اند

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی و ائتلاف عراقیون در دیدار با هیاتی از اتحادیه کلیسا های آنجلیک در عراق با حضور پل پاتریک، رئیس سازمان SRG درباره شرایط مسیحیان در خاورمیانه و عراق و راهکار های باقی نگه داشتن آن ها در منطقه و عدم مهاجرت شان رایزنی کرد.

حکیم در ادامه با بیان اینکه مسیحیان یک قشر متمایزی هستند که بر اساس تعداد جمعیت شان مورد قیاس قرار نمی گیرند، تاکید کرد: باید از این قشر و دیگر طیف هایی که مورد ظلم گروه تروریستی داعش قرار گرفتند، حمایت کرد و با آنان رفتار منصفانه ای داشت.

رهبر جریان حکمت ملی در انتها بر حمایت از آوارگان استان نینوا و اهمیت پشتیبانی بین المللی و بشردوستانه از آنان برای حفظ این تنوع در عراق تاکید کرد؛ زیرا این کشور همواره به حضور تنوع جمعیتی خو گرفته است و این امر یکی از ویژگی های مهم عراق بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 560

به "تاکید حکیم بر حمایت از مسیحیانی که مورد ظلم گروه تروریستی داعش قرار گرفته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید حکیم بر حمایت از مسیحیانی که مورد ظلم گروه تروریستی داعش قرار گرفته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید