بیش از نیمی از جمعیت انگلستان مشمول سخت گیری های جدید کرونایی شدند

به گزارش دوست داشتنی ها، رسانه های انگلیس گزارش داده اند بالغ بر نیمی از جمعیت این کشور مشمول قوانین سخت گیرانه جدید برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا شده اند.

بیش از نیمی از جمعیت انگلستان مشمول سخت گیری های جدید کرونایی شدند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، تدابیر جدیدی که در انگلستان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونای جدید به کار گرفته زندگی اجتماعی بیش از نیمی از جمعیت این کشور را با محدودیت هایی همراه نموده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

رسانه های انگلیسی گزارش داده اند بخش های زیادی از شمال انگلستان به همراه لندن و بخش هایی از جنوب شرق این کشور اکنون مشمول قوانین سخت گیرانه تری برای عبور از بحران شیوع کرونا شده اند.

از ساعت 18 روز آدینه به وقت محلی، ممنوعیت سفر به ولز از نقاط با آلودگی بالا به اجرا گذاشته شد. برای ایرلند شمالی هم قوانین سخت گیرانه تری نسبت به پادشاهی متحده بریتانیا به کار گرفته گردد.

بیش از 28 میلیون نفر از جمعیت انگلستان اکنون مشمول هشدارهای درجه 2 و 3 هستند که شدیدترین محدودیت ها را برای جلوگیری از کرونا اعمال می نماید.

در منطقه لانک شایر واقع در شمال غربی انگلستان که مشمول قوانین هشدار درجه 3 شده هیچ فعالیت اجتماعی در بیرون از خانه مجاز نیست و تمامی اماکن عمومی اعم از باشگاه های شبانه، رستوران و سایر اماکن تعطیل هستند.

برنلی، بلک برن، بلک پول، چورلی، فلاید، هایندبرن، لانکستر، پیندل، پریستون، ریبل ولی، روسندایل، ساوث ریبل و وست لانکشایر مناطق جدیدی هستند که به تازگی با دستور دولت نخست وزیر بوریس جانسون مشمول قوانین مربوط به هشدار درجه 3 شده اند.

هشدار درجه 2 به معنی آن است که خانوارها مجاز به تجمع در محیط های سربسته یا در اماکن عمومی نظیر رستوران ها و کافه ها نیستند. این هشدار در شمال و جنوب شرق انگلستان اعلام شده است. لندن و 7 منطقه دیگر به تازگی مشمول این هشدارها شده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 514

به "بیش از نیمی از جمعیت انگلستان مشمول سخت گیری های جدید کرونایی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از نیمی از جمعیت انگلستان مشمول سخت گیری های جدید کرونایی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید