بهره برداری از 56 واحد مسکن مهر 6 در رامسر

به گزارش دوست داشتنی ها، خبرگزاری خبرنگاران- 56 واحد مسکن مهر 6 رامسر با حضور استاندار مازندران و مسئولان استانی با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ریال طی آئینی در این شهرستان به بهره برداری رسید .

بهره برداری از 56 واحد مسکن مهر 6 در رامسر

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درساری، مهندس نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در حاشیه این مراسم گفت : دولت مصمم است و تمام تلاش خود را به کار بسته تا انشاء اله طرح مسکن مهر را به اتمام برساند. مهندس نظری تصریح نمود : پروژه مسکن مهر 6 رامسر در زمینی به مساحت 6 هزار متر با ارزش تقریبی 480 میلیارد ریال و در دو بلوک مجزا در حال اجرا می باشد .

مهندس سید محمد نظری مدیر کل کل راه و شهرسازی مازندران نیز در آیین بهره برداری از 56 واحد مسکن مهر رامسر گفت: سهم استان مازندران از طرح مسکن مهر کشور 58 هزار واحد بود که از این تعداد بیش از 53 هزار واحد تا به امروز به اتمام رسیده است .

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران خاطرنشان ساخت : تعداد 28780 واحد مسکن مهر افتتاح شده، تماماً در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت واقع شده است .

وی اضافه کرد : در بخش تعهدات دولتی شامل ، قراردادهای تفاهم نامه سه جانبه - تعاونی و خود مالک در شهرهای آمل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، ساری، رامسر، قایمشهر، فریدون کنار، جویبار، نور و نوشهر با هزینه ای بالغ بر 741 میلیارد ریال افتتاح و در اختیار متقاضیان قرار گرفت .

لازم به ذکر است دومین نشست شورای اداری استان با حضور مهندس حسین زادگان استاندار مازندران ، معاونت عمرانی استانداری مازندران ، مدیرکل راه و شهرسازی و سایر مدیران بعد از برنامه افتتاحیه و بازدید از پروژه های عمرانی این شهرستان، در محل فرمانداری رامسر برگزار شد .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 891

به "بهره برداری از 56 واحد مسکن مهر 6 در رامسر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 56 واحد مسکن مهر 6 در رامسر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید