بریتیش کلمبیا گزینه های مختلف را برای بازگشایی مدارس در سپتامبر آنالیز می نماید

به گزارش دوست داشتنی ها، مسئولان استانی می گویند خانواده ها و مکان های کار باید انعطاف پذیر باشند و بریتیش کلمبیا دارد نقشه ای برای شروع سال تحصیلی می ریزد که ممکن است در سپتامبر بچه ها را به کلاس های درس بازگرداند، یا ممکن است تصمیمی دیگر گرفته گردد.

بریتیش کلمبیا گزینه های مختلف را برای بازگشایی مدارس در سپتامبر آنالیز می نماید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا توریستی هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

دکتر بانی هنری مسئول ارشد بهداشت استان می گوید با وجود اینکه فرستادن دانش آموزان به مدرسه ریسک انتقال را افزایش می دهد، بیرون نگه داشتن آن ها از کلاس درس و محیط یادگیری هم عواقبی منفی دارد.

او در جلسه به روز رسانی اطلاعات کووید-19 استان گفت: می دانیم قابلیت بچه ها برای داشتن روابط اجتماعی و یادگیری، اثرات چشمگیری برای سلامت روانی، سلامت احساسی و دیگر فاکتورها دارد. داریم کوشش می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که می توانیم این کار را به شیوه ای انجام دهیم که از تمام بچه ها و نیازهای یادگیری آن ها در پاییز حمایت گردد.

انتظار می رود دولت بریتیش کلمبیا برنامه خود برای مدارس را چهارشنبه اعلام کند. هنری باور دارد راه هایی وجود دارد که تمام تمام بچه ها بتوانند به کلاس درس بازگردند.

در عین حال، رییس فدراسیون معلمان بریتیش کلمبیا می گوید معلم ها درباره بازگشت به محل کار در سپتامبر نگران هستند.

هنری در پاسخ به اینکه چطور معلم ها و دانش آموزان می توانند با ایمنی به کلاس های درس بازگردند گفت استان از تجربه افتتاح دوباره مدارس در ژوئن خیلی چیزها یاد گرفته است.

او گفت ما قبلا هم در مدارس شیوع داشته ایم و می دانیم چطور باید آن ها را مدیریت کنیم و اضافه نمود یکی از احتمال هایی که در حال حاضر در دست آنالیز است این است که با افراد هر گروه سنی به عنوان یک حباب اجتماعی جداگانه برخورد گردد.

همانطور که هنری چند بار طی ماه های گذشته اعلام نموده، او فکر نمی کند اجباری کردن ماسک رویکرد درستی باشد.

او اضافه نمود که ممکن است وقتی بچه ها در حال رفت و آمد از مدرسه هستند و مخصوصا زمانی که فاصله گذاری اجتماعی مقدور نیست، ماسک نقشی داشته باشد. اما او شرح داد که بخش زیادی از انتقال ها در محل کار و بین بزرگسالان رخ می دهد و در نتیجه ماسک ممکن است در محل هایی مانند اتاق استراحت که بزرگسالان کنار هم هستند مورد استفاده بیشتری داشته باشد.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 443

به "بریتیش کلمبیا گزینه های مختلف را برای بازگشایی مدارس در سپتامبر آنالیز می نماید" امتیاز دهید

1 کاربر به "بریتیش کلمبیا گزینه های مختلف را برای بازگشایی مدارس در سپتامبر آنالیز می نماید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بریتیش کلمبیا گزینه های مختلف را برای بازگشایی مدارس در سپتامبر آنالیز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید