بختیاری زاده: تا وقتی من در شهرخودرو باشم مهدی رحمتی در تیم جایی ندارد

به گزارش دوست داشتنی ها، در شهر خودرو من اجازه نمی دهم که حتی بزرگتر از مهدی رحمتی هم با وجود اینکه تمام آنها برای من قابل احترام هستند، خودشان را از باشگاه بزرگتر ببینند و به باشگاه بی احترامی کنند.

بختیاری زاده: تا وقتی من در شهرخودرو باشم مهدی رحمتی در تیم جایی ندارد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

سرمربی تیم شهرخودرو مشهد درباره اخراج سیدمهدی رحمتی از این تیم صحبت کرد.

سهراب بختیاری زاده در مصاحبه با ایلنا درخصوص اخراج سید مهدی رحمتی گفت: رحمتی به عنوان بزرگتر تیم چندین بار بی انضباطی کرده است و بارها هم به تیم گفته ام که بزرگان تیم قابل احترام هستند و باید نکات رعایت کنند.

او ادامه داد: در شهر خودرو من اجازه نمی دهم که حتی بزرگتر از مهدی رحمتی هم با وجود اینکه تمام آنها برای من قابل احترام هستند، خودشان را از باشگاه بزرگتر ببینند و به باشگاه بی احترامی کنند.

سرمربی شهرخودرو گفت: به هیچ عنوان اجازه چنین برخوردی را نمی دهم و به همین دلیل ایشان تا زمانی که من در شهر خودرو هستم هیچ جایگاهی در تیم ندارند.

بختیاری زاده اضافه نمود: وقتی یک بازیکن جوان اشتباه کند می توان از آن چشم پوشی کرد اما وقتی بازیکن باتجربه تیم چندین بار باعث بی نظمی شده و به باشگاه بی حرمتی کرده است، نه مهدی رحمتی بلکه هر بازیکن بزرگی، نباید آن را بخشید چون بزرگ نامش روی آن است و باید بزرگی کند. به هر حال من در این حد اکتفا می کنم که بگویم بی نظمی کرده است و نباید مسائل درون خانوادگی را بیان کرد.

او در پایان گفت: هر بازیکنی که بی انضباطی کند جایی در تیم من ندارد و وقتی مردم زندگی سختی دارند پس بازیکنان نباید بی نظم و بی مسئولیتی نسبت به هواداران داشته باشند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 412

به "بختیاری زاده: تا وقتی من در شهرخودرو باشم مهدی رحمتی در تیم جایی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بختیاری زاده: تا وقتی من در شهرخودرو باشم مهدی رحمتی در تیم جایی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید