بایدن با 63 درصد رضایت از عملکردش آغاز کرد

به گزارش دوست داشتنی ها، نتایج نظرسنجی جدید پایگاه خبری هیل-هریس ایکس نشان می دهد، نخستین میزان رضایت از ریاست جمهوری جو بایدن برابر با 63 درصد است.

بایدن با 63 درصد رضایت از عملکردش آغاز کرد

به نقل از پایگاه خبری هیل، تنها 37 درصد از شرکت نمایندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که از عملکرد جو بایدن در کاخ سفید رضایت ندارند.

94 درصد از رای دهندگان دموکرات و 62 درصد از رای دهندگان مستقل اعلام کردند که از عملکرد بایدن به عنوان رئیس جمهور راضی هستند.

این در حالی است که 70 درصد از رای دهندگان جمهوری خواه از عملکرد بایدن تا به امروز ابراز نارضایتی نموده اند.

این نظرسنجی که در تاریخ 21 و 22 ژانویه یعنی در نخستین دو روز کامل کاری بایدن به عنوان رئیس جمهور صورت گرفت، نشان می دهد که 61 درصد از شرکت نمایندگان در این نظرسنجی از عملکرد بایدن در مسائلی چون اقتصاد، رونق شغلی و مبارزه با تروریسم حمایت می نمایند.

57 درصد از شرکت نمایندگان در این نظرسنجی گفتند نحوه عملکرد بایدن در زمینه مهاجرت را تایید می نمایند و 60 درصد نیز از عملکرد بایدن در امور خارجه ابراز رضایت کردند.

براساس این نظرسنجی، بیشترین میزان حمایت از عملکرد بایدن در مسائل مربوط به اداره دولت و نحوه مدیریت پاندمی کرونا بوده که به ترتیب برابر با 65 و 69 درصد بوده است.

یکی از نظرسنجی های اخیر پایگاه خبری هیل-هریس ایکس نشان داده بود که اکثریت رای دهندگان به توانایی بایدن در دستیابی به اهداف کلیدی ذکر شده در برنامه ریاست جمهوری اش به ویژه اهداف مربوط به پاندمی کرونا اطمینان دارند.

این نظرسنجی جدید پایگاه خبری هیل-هریس ایکس در تاریخ 21 و 22 ژانویه امسال میلادی و به صورت آنلاین انجام شد. در این نظرسنجی 941 رای دهنده ثبت شده شرکت داشتند و درصد خطای آن 3.19 درصد اعلام شده است.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 701

به "بایدن با 63 درصد رضایت از عملکردش آغاز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن با 63 درصد رضایت از عملکردش آغاز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید