تور هند: بازگشایی مرزهای هند به روی گردشگران 99 کشور جهان

به گزارش دوست داشتنی ها، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، بازگشایی مرزهای هند به روی گردشگران 99 کشور جهان صورت می گیرد.

تور هند: بازگشایی مرزهای هند به روی گردشگران 99 کشور جهان

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

پس از بسته شدن مرزهای هند به مدت 20 ماه به روی بازدیدکنندگان خارجی، اکنون مقامات این کشور با ورود بدون قرنطینه جهانگردان واکسینه شده خارجی از 99 کشور موافقت نموده اند.

هند در جدیدترین تصمیم گیری ها خاطرنشان کرد مسافرانی که از 99 کشور معین وارد هند می شوند، می توانند از سپری کردن دوران قرنطینه معاف شوند اما درصورتیکه کشور مبدا از نظر ابتلا به کرونا پرخطر ارزیابی شده باشد، باید شرایط سلامتی آنها در 14 روز پس از ورود مورد آنالیز قرار گیرد.

در سال 2020، هند فقط 2.47 میلیون نفر جهانگرد خارجی جذب کرد، این درحالی است که آمار جهانگردان خارجی سال 2019 بر اساس آمار دولتی 10.93 میلیون نفر بود. پیش از همه گیری ویروس کرونا صنعت جهانگردی حدود هفت درصد از عایدی کشور را دربرمی گرفت.

به این ترتیب هند به جمع چندین کشور آسیایی تبدیل شده است که فرایند لغو محدودیت های سفری برای جهانگردان خارجی را شروع نموده اند. کره جنوبی و سنگاپور نیز در جریان یک توافق نامه سفری امکان سفر بین دو کشور را برای بازدیدکنندگان واکسینه شده و بدون احتیاج به سپری کردن دوران قرطینه فراهم کردند.

منبع: همگردی
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1113

به "تور هند: بازگشایی مرزهای هند به روی گردشگران 99 کشور جهان" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور هند: بازگشایی مرزهای هند به روی گردشگران 99 کشور جهان" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند: بازگشایی مرزهای هند به روی گردشگران 99 کشور جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید