بازداشت 3 نفر درباره واردات غیرقانونی 6400 دستگاه خودرو

به گزارش دوست داشتنی ها، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفته است که تا به امروز 3 نفر در ارتباط با واردات غیرقانونی 6400 دستگاه خوردو به کشور بازداشت شده اند.

بازداشت 3 نفر درباره واردات غیرقانونی 6400 دستگاه خودرو

خبرنگاران | سرویس اخبار - نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با تسنیم، با بیان اینکه این کمیسیون پیگیری واردات 6400 دستگاه خودرو پس از بسته شدن سایت ثبت سفارش ها است، گفت: در این زمینه گزارشی در کمیسیون تدوین و در نوبت آنالیز در صحن علنی مجلس است.

وی با بیان اینکه در این گزارش که در غالب ماده 236 آیین نامه داخلی مجلس تدوین شده، به تخلفاتی که در این زمینه اتفاق افتاده پرداخته شده است، ادامه داد: این گزارش باید در صحن علنی مجلس قرائت و به رای نمایندگان گذاشته گردد که در صورت موافقت وکلای ملت برای پیگیری های قضایی به قوه قضائیه ارجاع داده گردد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس توضیح داد: حدود 6400 دستگاه خودرو به وسیله شبکه ای که در زمینه واردات خوردو فعالیت داشته به صورت غیرقانونی، وارد کشور شده است که باید برخوردی جدی با آنها صورت گیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: تا جای که بنده اطلاع دارم تا به امروز 3 نفر در زمینه واردات این 6400 دستگاه خودرو به کشور از سوی دستگاه ذی ربط بازداشت شده اند.

منبع: تسنیم

منبع: setare.com
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 715

به "بازداشت 3 نفر درباره واردات غیرقانونی 6400 دستگاه خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت 3 نفر درباره واردات غیرقانونی 6400 دستگاه خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید