اولین جزئیات از شروع بورس شنبه ، ادامه رکوردشکنی شاخص کل به لطف گروه پالایشی

به گزارش دوست داشتنی ها، به گزارش خبرنگاران، در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل ضمن رشد 28 هزار واحدی طی 40 دقیقه همچنان به فتح قله های جدید ادامه می دهد.

اولین جزئیات از شروع بورس شنبه ، ادامه رکوردشکنی شاخص کل به لطف گروه پالایشی

از زمان شروع بازار حدود 400 هزار معامله صورت گرفت که طی آن بیش از 2 میلیارد ن سهم با ارزشی بالغ بر 36 هزار میلیارد ریال دادوستد شد. در همین مدت ارزش معاملات فرابورس بیش از 16 هزار میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

در جریان معاملات امروز بورس نمادهای فولاد، کگل و شپنا به ترتیب با 3124، 1490 و 1279 واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند و نماد پارس با بیش از 900 واحد منفی در محدوده منفی معامله می شود.

معاملات امروز در حالی پیگیری می شود که به جز گروه مواد و محصولات دارویی و کاشی و سرامیک که فشار عرضه در آنها زیاد شده است، جو حاکم بر بقیه گروه های صنعتی مثبت بوده و بیشتر نمادهای آنها در محدوده مثبت و نزدیک به صف خرید معامله می شوند. این در حالی است گروه بانکی و فراورده های نفتی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داده اند.

بورس در حالی آخرین روز معاملاتی خود در بهار را شروع کرده است که شاخص کل در فصل بهار بیش از 140 درصد بازدهی داشته است و بر اساس پیش بینی تحلیلگران این فرایند صعودی در این هفته نیز ادامه خواهد داشت.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 316

به "اولین جزئیات از شروع بورس شنبه ، ادامه رکوردشکنی شاخص کل به لطف گروه پالایشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین جزئیات از شروع بورس شنبه ، ادامه رکوردشکنی شاخص کل به لطف گروه پالایشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید