استقلال خوزستان از نظر مهره از شمس آذر هم بهتر است

به گزارش دوست داشتنی ها، مجید باقری نیا در خصوص عدم کسب نتایج مناسب از طریق استقلال خوزستان در لیگ یک کشور اظهار کرد: وقتی این تیم برای فصل جاری لیگ یک بسته شد یکسری توقعات ایجاد کرد و همه فکر می کردند استقلال فقط برای صعود به لیگ برتر بسته شده که با توجه به این موضوع تا اینجای کار انتظارات را برآورده نکرده است و نتایج کسب شده اصلا در شان تیمی که به این خوبی بسته شده، نیست.

استقلال خوزستان از نظر مهره از شمس آذر هم بهتر است

وی ادامه داد: به نظر من در این شرایط از کادر فنی گرفته تا مدیریت باشگاه و حتی بازیکنان باید جوابگوی شرایط فعلی باشند. من معتقدم ساختار تیمی استقلال خوزستان ضعیف است و خوب فوتبال بازی نمی کند و به همین دلیل بازی های زیادی را واگذار کرده است. با این شرایط نیز کادر فنی باید مسائل را بررسی و رفع کند.

پیشکسوت فوتبال گفت: فکر می کنم کادر فنی بعد از گذشت تقریبا نیم فصل هنوز به توانمندی بازیکنانش پی نبرده است که البته این موضوع را نمی توان قبول کرد که بازیکنی 14 هفته برای تیمی بازی کند و سرمربی هنوز نتوانسته باشد بر توانایی های او واقف شود. استقلال خوزستان یک مهاجم گلزن به نام وزیری پناه دارد که اگر در موقعیت گل زنی قرار بگیرد تا 70 درصد پیروز به بازکردن دروازه رقبا می شود، اما متاسفانه در تمام 90 دقیقه بازی استان خوزستان مقابل چادرملو هیچ موقعیتی برای وزیری پناه ایجاد نشد و این نشان می دهد استقلال خوزستان در ساختار حمله و ایجاد موقعیت برای گلزنی مشکل دارد. پس آقای پورموسوی و همکارانش باید آسیب شناسی و این مشکل را به سرعت حل کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه مسابقات لیگ یک تعطیل شد و این تعطیلی فرصت خوبی برای همین آسیب شناسی و بررسی بازی های گذشته و رفع مسائل است. آقای پورموسوی باید با جدیت در فکر حل کردن معایب تیمش باشد و اگر نپذیرد که تیمش مشکل دارد ادامه فصل را هم به همین صورت طی خواهد کرد و استقلال در نهایت در رده دهم یا یازدهم لیگ را به سرانجام می رساند. یعنی فرصت طلایی را که فکر می کردند به دست آورده اند از دست می دهند.

باقری نیا بیان نمود: من تیم شمس آذر را که اکنون صدر جدول است و حتی تیم هایی مثل شهربابک و فجر سپاسی را به خوبی می شناسم. هیچ کدام از این تیم ها از نظر مهره بهتر از استقلال خوزستان نیست؛ بنابراین کادر فنی و مدیریت باشگاه استقلال خوزستان باید در پی راه حل باشند و بدون اغماض و چشم پوشی مسائل را بررسی و در پی رفع آن ها باشند. من فکر می کنم هنوز هم دیر نشده است و 45 امتیاز دیگر به جای مانده است. ضمن این که مسابقات دور برگشت همیشه سخت تر از مسابقات نیم فصل است، زیرا جدال تنها برای قهرمانی و صعود است و حتی تلاش برای نیفتادن چندین برابر از قبل می شود.

وی گفت: به آقای پورموسوی که شاگرد من بوده توصیه می کنم اولا کم نیاورد و قدرتمند و قوی به کار خود ادامه دهد، اما دنبال پیداکردن ایراد تیمش هم باشد. ضمن اینکه از معایب تیمش که از طرف چه کسی ایجاد شده اند گذشت نکند و از فرصت طلایی تعطیلی لیگ بهره لازم را ببرد و انشاءالله شاهد این باشیم که در جام حذفی که در جام حذفی و ادامه مسابقات لیگ یک استقلالی را ببینیم که همه انتظار آن را داریم.

این پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سوال که با توجه به رویکرد مدیریت باشگاه استقلال خوزستان مبنی بر ثبات به نظر شما ادامه همکاری با پورموسوی چقدر می تواند نتیجه دهد؟ بیان کرد: من هم با این رویکرد موافق هستم. تغییر باعث می شود هر مربی که هدایت تیم را بپذیرد مدت زمانی را باید صرف شناخت از تیم کند و عده ای از بازیکنان را می پسندند و عده ای را خیر. پس یعنی زمان از دست می رود و طبیعتاً بازیکنانی باید جایگزین بازیکنان رفته شوند و این بازیکنان نیز زمانی برای هماهنگی نیاز دارند. پس باز هم این چنین تیمی بازی هایی را از دست می دهد. به نظر من بهترین کار این است که پورموسوی بماند و در تفکرش تجدیدنظر داشته باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 29 آبان 1401 بروزرسانی: 29 آبان 1401 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1408

به "استقلال خوزستان از نظر مهره از شمس آذر هم بهتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال خوزستان از نظر مهره از شمس آذر هم بهتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید