احتمال شکستگی عجیب در لیگ برتر، تیر خلاص کرونا به بازیکنان باتجربه

به گزارش دوست داشتنی ها، جلال چراغپور در تبادل نظر با خبرنگار مهر، در مورد تعطیلی رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: این موضوع ابعاد جهانی پیدا نموده است و باید تمام جوانب را در نظر گرفت. نمی توانیم با نگرش سنتی به سراغ فوتبالی رفت که می تواند برای سلامتی افراد مشکل ساز گردد.

احتمال شکستگی عجیب در لیگ برتر، تیر خلاص کرونا به بازیکنان باتجربه

کارشناس فوتبال ایران اضافه کرد: با توجه به اینکه نزدیک به سه ماه است فوتبال تعطیل شده باید شرایط فیزیکی و روحی بازیکن را سنجید. ورزش هایی مثل فوتبال احتیاج به مراقبت همیشگی ورزشکار دارند. فوتبالیست حرفه ای احتیاج به هماهنگی عضلات خود با اعصابش دارد تا مبادا با آسیب دیدگی های هیجانی و ناگهانی روبرو گردد.

وی اضافه کرد: شک ندارم در هفته های ابتدایی آغازین رقابت ها شاهد چندین صحنه شکستگی سر خواهیم بود زیرا واقعاً فوتبالیست ها با قرار دریافت در کوران مسابقات می توانند ذهن خودشان را عادی نگه دارند.

چراغپور درباره احتمال مصدومیت بازیکنانی که میانگین سنی بالایی دارند توضیح داد: این تعطیلی برای بازیکنان پا به سن گذاشته مانند یک تیر خلاص برای آنهاست. این موضوع باعث شد تا عمر ورزشی آنها به شدت کاهش یابد. قطعاً نمی توان نادیده گرفت که بدن بازیکن فوتبال دچار شوک شده است و احتیاج به زمان کافی برای بازگشت به شرایط ایده آل است.

این مربی فوتبال اعلام کرد: در فصل جدید احتیاج هست تا کارگاه های آموزشی خوب و به روز رسانی شده ای در زمینه بدنسازی برای مربیان در نظر گرفته گردد تا با شرایط وی فراهم گردد. استارت کار قطعاً با مسائل بدنی روبرو می گردد.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد اینکه آغاز دوباره رقابت های فصل جاری صلاح است یا خیر تاکید نمود: من اصلاً نمی توانم درباره اینکه بهتر است لیگ را آغاز کنیم یا نه اظهار نظر کنم. تخصص بنده در فوتبال است و نمی دانم چه تصمیمی باید گرفته گردد تا سلامتی افراد کمترین آسیبی ببیند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 234

به "احتمال شکستگی عجیب در لیگ برتر، تیر خلاص کرونا به بازیکنان باتجربه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال شکستگی عجیب در لیگ برتر، تیر خلاص کرونا به بازیکنان باتجربه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید