اتهام ترامپ به فرماندار جورجیا به دلیل تقلب!

به گزارش دوست داشتنی ها، خبرنگاران : رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توییتر به تایید شدن آرا در ایالت جورجیا توسط فرماندار این ایالت اعتراض نموده و مدعی شد آنها می دانستند که قصد تقلب دارند.

اتهام ترامپ به فرماندار جورجیا به دلیل تقلب!

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پیغامی در توییتر مدعی شد که اقدام مقامات ایالت جورجیا امکان آنالیز و تطبیق امضای آرا با پاکت های پستی را غیرممکن نموده است.

وی در این پیغام توییتری نوشت: تایید آرا توسط برایان کمپ فرماندار ایالت جورجیا، امکان کنترل و تطبیق امضای آرا و پاکت های پستی و غیره را ناممکن نموده است. آنها می دانستند که قصد تقلب دارند. امضای واقعی باید آشکار گردد.

ترامپ در ادامه نوشت: آنها در کوشش برای پنهان کردن چه چیزی هستند. آنها می دانند و دیگران نیز می دانند. جرم را افشا کنید!

برآورد نهایی شبکه خبری سی ان ان از شمارش آرا در ایالت جورجیا که روز گذشته منتشر شده حاکی از آن است که جو بایدن نامزد حزب دموکرات آرای ایالت جورجیا را بدست آورده است.

با توجه به نتایج حاصل شده، بایدن پیروز به کسب 306 رای الکترال شده و توانسته 77,965,666 رای مردم آمریکا را بدست بیاورد.بر اساس این آرا، بایدن 50.8 درصد از کل آرا را بدست آورده است.

این نتایج در حالی اعلام می گردد که ترامپ تا به امروز از پذیرش شکست خود در انتخابات خودداری و اعلام نموده که هنوز چیزی خاتمه نیافته است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 556

به "اتهام ترامپ به فرماندار جورجیا به دلیل تقلب!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتهام ترامپ به فرماندار جورجیا به دلیل تقلب!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید